***

Minden utamon velem van a kicsi,cserélhető objektíves Nikon gép,így ha valami szépet látok,azonnal tudom fotózni....A makrózáshoz, ha szükséges,előtét lencséket is használok,állványt soha.

Köszönöm,ha velem tartasz felfedező utamon,és megnézed a többi fotómat is ....




Tél és tavasz együtt......



Tegnap (nov.28.) délután a szokásos erdei sétámon láttam meg ezt a kis viruló ibolyát. Sajnos azokban az órákban már elég kevés volt a fény,de nem tudtam kihagyni a fotózást. Ez a pici virág a téli hónap kezdete előtt kettő nappal virított,ami elég szokatlan.




A másik szokatlan dolog,hogy az előtte napi hózápor után ez a lepke még életben volt a fa oldalán.


2 megjegyzés:

  1. Ez tényleg hihetetlen, főként a viruló ibolyára gondolok...., de a törékeny lepkében is nagy az életerő. :)

    VálaszTörlés
  2. Eszter,utána való nap még három lepkét fotóztam a hegy tetején. Fogalmam sincs hogyan tudták túlélni az előtte való havazást és hideget.De nem csak az ibolya virágzása szokatlan,hanem ma (dec.1.) még fotóztam nyíló aranyvesszőt és másik bokron is láttam kettő virágot.

    VálaszTörlés